Thursday, January 19, 2012







Pengirim ini menyatakan bahawa ini adalah tokong haram yang dibina di Kg. Bukit Yong, Pasir Puteh.

Gambar di atas bukan untuk sebuah tokong tetapi TIGA tokong.

Penduduk setempat telah membuat laporan kepada Majlis Daerah Pasir Puteh. Pengirim memaklumkan bahawa ada cakap-cakap dari orang dalam Majlis Daerah bahawa tiada tindakan undang-undang akan diambil buat masa terdekat. Ini kerana pilihan raya semakin hampir. NAK TAHU LEBIH LANJUT SILA KLIK SINI

7 comments:

Anonymous said...

ni kat kelantan ke kat siam???

kalau macam nie punya keadaan pakai nampak la serambi mekah akan di tukar kepada serambi buddha...

pejuang hamas...

Anonymous said...

kalau moshe nikky ajis tak pakai serban dan pakai sari dah nampak macam tokong tua tu la...

pejuang hamas...

Chain said...

Jangan dok diam..Tentang habis-habisan benda haram macam nie...tak kira la parti mana pun!!

MENARIK!! :
IKlan Terbaru Daripada PETRONAS

Anonymous said...

CHAIN,

NAK TENTANG APA KALAU RAKYAT YG DOK ADA NI PUN BANGANG DOK SOKONG LAGI TOKONG IDUP NI...

PEJUANG HAMAS...

Anonymous said...

sebijik klu pkai serban,,,,,,

Anonymous said...

nik ajis ni sejarah idup nabi pun x tahu nk jd ulama guane ni mu nik ajis. mu blaja lg nik ajis ilmu ni x do batas sampe keliang lahat

kepala_lutut_mung_pas said...

org PAS ni kalu poknik telanjang pun diorg kata UMNO salah psl dah memang BAHALOL

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.