Sunday, October 30, 2011

SUNGGUH MEMALUKAN: seorang pelajar perempuan dengan tanpa rasa malu membenarkan seorang pelajar lelaki untuk memegang teteknya. Bukan sahaja diraba, malah turut dirakam dengan menggunakan telefon bimbit oleh seorang lagi rakan.

Sungguh memalukan lagi apabila perempuan tersebut boleh tersenyum apabila adegan tidak senonoh mereka dirakam didalam kelas. Rakaman video selama seminit tersebut turut di “upload” ke youtube.

Betapa murahnya maruah diri pelajar perempuan terbabit apabila sewenang-wenangya memberikan tetek untuk dipegang kepada kaum lelaki. Apa nak jadi dengan budak sekolah zaman sekarang ni, kerana perbuatan tersebut agak memalukan kaum perempuan.  -informasi






7 comments:

Anonymous said...

sebab tu hudud patut dijalankan..bru rmai yang takutt..

Anonymous said...

budak sekolah pun leh kena hudud ke

hati sedih said...

budak2 itu mesti steam lah. lepas itu mesti kongke.lepas itu mengandung dan buang anak kedalam tandas atau tong sampah. Aku menyalahkan ibu bapa mereka yang tak disiplinkan anak mereka. Pendidikan ugama tak kuat sebab itu mereka tak takut dosa.

Anonymous said...

alangkah baiknya kalau makbapak atau kaum kerabat budak2 hampeh ni tengok youtube atau baca blog ni..

praha2 said...

ini bukan sobab hudud atau apo pun. ini sobab ibu bapa yang tak prihatin akan apo yang anak anak mereko buet. ibu bapa sibuk dongan nak cari duit tapi apo yang anak buet dio tak tau. tambah pulo pelajaran ugama tak samano jadi apo yang dio ingat baik dio buet. bukan oran melayu yo. apo yang berlako di PP ? anal oran VVIP pun buet jo. jadi nak kato apo? budak ni bolih cakap oran diPP tak ambil tindakan pon? apo pulo dio?

Anonymous said...

pakat2 muka stim!!!!!!

Anonymous said...

cam muka depa dua...nampak ja buh penendang...tak kira pompuan..

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.