Wednesday, August 10, 2011


 Macam-macam hal..inilah terjadi apabila emosi mengatasi akal..

13 comments:

Anonymous said...

Sekali imbas nampak mcm jantan tu jahat,bini org tu pun jahat kemain..tapi kita x tau citer sebenar..salah mmg salah..tp ada juga bini yg menderita berpuluh taun sbb perangai laki yg x beguna..dia ingat dia lah jaguh...banyak woo kes mcm ni skang..jadi..muhasabah lah diri kita..wallahuaklam..

Anonymous said...

awat hangpa tak sepak dan terajang perempuan tu sekali..sebab kalau tak ada angin, pokok takkan bergoyang..kalau pompuan tu tak gatal, takkan dia sanggup ikut jantan jongos tu..

Anonymous said...

pakai tudung tu pompuan tu?dasar pompuan akhir zman..tudung bukan lagi melambangkan kebaikan dan kesucian sorang pompuan..sila ceraikan pompuan yang berzina noh bro

Azman75 said...

wahhh korang bercakap kan main lagi..tapi inilah bakal2 suami yang akan pukul anak isteri pastu main betina kat luar..sudahlah korang ni semua jantan2 bangkai yang slalu pelok GRO tau tak..salah orang kan main sendiri nyer salah lu tau malu xnak org tau..bangang..mcm baik2 sangat2 korang nih..

Anonymous said...

Wat dipukul...serah Jabatan Agama Islam sudah la.. nanti jadi lain cerita pulak. Yang kena pukul tu.. boleh buat laporan polis..... yang tumpang sekaki tu....padan mukanya.....

Anonymous said...

wah hang memang hebat belasah jantan tu. tapi bini hang tak sentuh.klu dia tak setuju tak akan ikut.

Anonymous said...

baju kuning tunjuk baik depan org ramai.... dia lg punya hantu....

Anonymous said...

kalau aku , aku potong konek si lelaki tu ..paling tidak aku tebuk perut dia dengan pisau lipat paling kecik !si perempuan pula baik londehkan je kain baju dia campak dekat tingkap !

Anonymous said...

aku tahu la lelaki tuh salah tapi masalahnya, kau kena ajar isteri kau. bukan pukul laki tuh aje. JANGAN BLAME LAKI TUH 100% KALO BUKAN PEREMPUAN TUH pun 2 kali 5. lagi satu, yg ramai2 attack dye pehal? kalo ikut undang2, dye boleh saman smue mangkuk2 yg pukul dye. memang salah dye tapi kau ajar dlu isteri kau supaya xcurang dgn kau. =..= fikir dlu sebab nape dye curang dgn kau. BUKAN ATTACK org membabi buta aje!

Anonymous said...

masaalah nya knp kita xnk ikut hukum islam
hukum islam memperuntukan zina antara is3 org n suami org hukumnya sula smpai mati

PUTRAROCKER said...

sula ja sampe mati

Anonymous said...

isteri dia pun patut kena pukul juga, ikut sunnah iaitu yg tidak menyakitkan. dan ceraikan kerana nusyuz. nak tengok untuk buktikan 'pasangannya' ambil dia tak sebagai bini? atau hanya nak buat main saja. banyak macam ni tapi isteri masih tak sedar2 lagi.

- ayda

Anonymous said...

kalau kat arab, dah kene rejam dah....kat sini jer main pukul2 lagi......aduiai....

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.