Thursday, July 28, 2011

Lihat apa yang sedang dilakukan oleh wanita ini...


Gambar diatas menunjukkan sorang muslimat PAS yang sedang pasang lilin bagi memperingati kematian Teoh Beng Hock. Apa pendapat anda ???


23 comments:

Anonymous said...

apa salahnya pun dia nyalakan lilin...lagipun dia tau dalam kubur dia nanti akan gelap gelita...mungkin kubur dia akan terang sebab imam di kata ok jer...

Anonymous said...

politik politik juga tapi rasa aku,dah jauh menyimpang dari islam ni

Anonymous said...

lebih dia berdoa untuk orang0orang islam yang terkorban mempertahankan agama..

Anonymous said...

pelik pelik pelik. tunggu nik ajis keluarkan fatwa apa plak lepas ni bagi menghalalkan tindakan pengikut-pengikutnya..

Teoh Lan Chow said...

Hoi kambing2 bodoh, menyala lilin pun salah kah. Apa jenis manusia lah kamu2 ini. Perompak2 Umno curi duit rakyat itu tak apa. Pemimpin Umno duduk di jawatan penting dan curi bermilion milion--itu tak apa. Ada kah kamu buat bising. Merompak khazanah negara adalah lagi teruk dari menyala lilin. TBH itu di bunuh oleh anjing2 kerajaan--tak kira lah dia itu cina ka melayu ka---tapi perbuatan bunuh itu adalah dosa yang maha besar.

Anonymous said...

kau yang bodoh anjing kurap

Anonymous said...

pikiran dah kena racun org pas ni... ikut sedap cakap je... mana bukti yg pemimpin umno curi duit... ada saksi ke??? lau x de maka pas lah pemfitnah nombor 1... siap cakap org SPRM anjing... Apa punye lahabau laknat punye org... Dah salah n takut,,, apalagi terjun le... kalau x terjun mesti byk DAP ke dalam... Main tuduh je... cam la org x boleh bunuh diri... sarbani PAS x nk bela la plak... x ke cam sama je kejadian tu... Dah alim sgt tu yg jd tuhan tu... boleh sesenang je tuduh n kata org memacam... MAMPUSLAH PAS... Mainkan agama je...

Anonymous said...

Teoh Lan Chow memang lancau. Teoh Beng Hock dibunuh oleh orang2 DAP Cina bodoh. Dia dibunuh oleh DAP untuk tutup rahsia rasuah dan menyeleweng duit negeri Selangor yang dibuat oleh orang2 DAP.

SPRM lagi nak dia hidup supaya dapat bongkar rasuah DAP tapi dah mampos kena bunuh orang2 DAP sendiri macam cerita kongsi gelap cina.

Anonymous said...

You ingat dap tak kebas duit ke. Kalau dia naik lagi banyak dia kebas khususnya dari melayu.

Sekarang je nampak baik.

Anonymous said...

Cina naik tocang sebab pas n pkr.
Depa yang dok sokong siap tlg nyala lilin lagi no.
Kebodohan tahap melampau. Tu sebab depa nak coverline.
Skg zaman provokasi. Depa tak mau kebenaran yg penting depa dapat spin story. Nanti pr13 depa akan guna issu nie no.
Tapi takpa rakyat dah bijak cuma sebilangan yg bangang jea yang asyik tuduh kerajaan. Aku ingat depa nie nak kena tsunami cam sumatera baru depa tau.
Depa nie suka menyalahkan org lain sebab depa yg dok buat salah. Lumrah manusia munafik..

Anonymous said...

Eh kan dari sebelum tahun 2000 dulu ulamak PAS kita dah kata Candle-light Vigil dan menyala lilin ni bukan budaya Islam, malah budaya barat terutama Katholik dan tak patut diikuti oleh orang kita. Dengarlah!Eh kan dari sebelum tahun 2000 dulu ulamak PAS kita dah kata Candle-light Vigil dan menyala lilin ni bukan budaya Islam, malah budaya barat terutama Katholik dan tak patut diikuti oleh orang kita. Dengarlah!

Anonymous said...

Salam semua,
Marilah sama2 kita renungi firman Allah yg bermaksud:

"Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah kamu mengambil musuhKu dan musuh kamu menjadi teman rapat, dengan cara kamu sampaikan kepada mereka (berita-berita rahsia orang-orang mukmin) dengan sebab hubungan baik dan kasih mesra yang ada di antara kamu dengan mereka, sedang mereka telah kufur ingkar terhadap kebenaran (Islam) yang sampai kepada kamu; mereka pula telah mengeluarkan Rasulullah (s.a.w) dan juga mengeluarkan kamu (dari Tanah Suci Mekah) disebabkan kamu beriman kepada Allah Tuhan kamu. (Janganlah kamu berbuat demikian) jika betul kamu keluar untuk berjihad pada jalanKu dan untuk mencari keredaanKu. (Tidak ada sebarang faedahnya) kamu mengadakan hubungan kasih mesra dengan mereka secara rahsia, sedang Aku amat mengetahui akan apa yang kamu rahsiakan dan apa yang kamu zahirkan. Dan (ingatlah), sesiapa di antara kamu yang melakukan perkara yang demikian, maka sesungguhnya telah sesatlah dia dari jalan yang betul."
Al mumtahanah :ayat 1

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang-orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri dari sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Alimran : ayat 28

Anonymous said...

ish2....muka x cam org islam pon....pandai2 je..ntah banggali mane ntah yg die suruh pakai tudung, pakai baju kurung....pas2 yang barua kat atas nie sdap2 je kutuk nik aziz ngan pas....nik aziz tu ULAMAK...korg pe tahu..die tahu la mane baik mane tk...abeh ingat UMNO tu baik sangat?perbodohkan org melayu x abes2....mcam mane nk maju org melayu ikut jubur UMNO tu..mmg UMNO songlap dume duet tu...tu sebab la sume barang naik,harga minyak naek..padahal malaysia pengeluar minyak...untung mesti la billion2...nie x ...pas2 org melayu pegi percaye page2 bodo nie

Anonymous said...

mamat kat atas ni merepek apa ye!!!....mcm org kurang akal... ULAMAK ke ALAMAK... Berapa sangat lee minyak yg malaysia ada... kalau byk sangat dah masuk group pengeluar utama dunia.... PAS le yg paling banyak perbodoh org melayu setakat ni...UMNO kasi pandai ada lee...cuba tgk berapa banyak yg berjaya dlm pelajaran senjak UMNO memerintah smpi skrg...tah2 mamat yg bising tu pun hasil usaha UMNO selama ini... :)

Anonymous said...

sayang sekali mamat diatas diberi akal tak mau berfikir, kata org ada otak letak dikepala lututm, kesian mamat mamat macam ni lah sering di perbodoh oleh PAS latnatullah, Nik ajis janji syurga pun diorang yakin, asalkan masuk PAS. kalu kita fikirkan kebanyakan puak@ pas ni banyak yg tak cerdik< tak guna akai utk fikir dengan sebaik baiknya

Anonymous said...

YANG KUAT MENYALAK TU...NAK TANYA SIKIT SEKOLAH RENDAH, MENENGAH ATAU PERINGKAT TINGGI SEKALI KAT MANA? KAT SEKOLAH YANG DIBANGUNKAN OLEH PIHAK PEMBANGKANG KE ATAU SEKOLAH YANG DIBANGUNKAN KERAJAAN YANG KAU KATA BODOH NI....MALU LA SIKIT...KALAU DARI KECIK LAGI MAK KAO LAHIR KAU KAT HOSPITAL KERAJAAN, BESAR SIKIT MASUK SEKOLAH KERAJAAN, SAMPAI KE TUA KERJA PUN KALAU TIDAK DENGAN KERAJAAN TAPI DENGAN KOMPENI YANG ADA KAT MALAYSIA DIBAWAH LESEN KERAJAAN...SAMPAI NAK MAMPOS PUN NAK TANAH KUBUR YANG FREE......ITU MASIH NAK MENYALAK LAGI...SEDAR LA NI BULAN BAIK...BAWA BAWA BERSABAR...KAU,AKU ATAU SESIAPA AJA DI MALAYSIA NI YANG MENGAKU DIRI DIA ISLAM SEMUANYA SAMA...BACA BISMILLAH, FATIHAH DAN SYAHADAH ADALAH SAMA....BAIK ORANG ISLAM UMNO, ORANG ISLAM PAS, PKR ATAU APA SEKALI PUN...ADALAH SATU....

Anonymous said...

Nak dengar Fatua Nik Aziz...dah agakdah..."boleh Islam benarkan"

Anonymous said...

Doa terhadap org Islam sahaja dibenarkan dalam Islam . kita dilarang berdoa untuk orang-orang Kafir tapi puak-puak ni mcm reti reti peraturan dalam beragama

Anonymous said...

dalam bab2 hukum hakam...sumer org bole pikir berlandaskan agama....
kalau ada org p msjid pakai jubah,pakai serban...mesti org tolak sruh jdi imam.... tp knp dlm organisasi kepimpinan sebuah negara...ramai yg pandang serong kebolehan seorang yg berjubah berserbah utk memimpin???

Anonymous said...

org yg bole memimpin utk kehidupan diakhirat selayaknya di angkat utk memimpin kehidupan di dunia ini.....

Anonymous said...

kalau Umno buat akan jadi kafir tp kalau Pas buat halal, kan halam haram, syurga neraka Pas ni yg punya...

Fahaman puak Pas ni fitnah rasuah, makan duit lg penting dan utama dari soal akidah... mmg dah songsang puak2 Pas ni...

eddie78 said...

halallll

Insan said...

Kalau Ahli PAS ok HALAL sebab kat dunia lagi dah masuk Syurga...sebab jadi Ahli dan undi PAS....Isteri org pun dihalalkan, masuk "belakang" pun Halal, dan mcm2 lagi dan mcm2 ada..hahahahah

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.