Saturday, May 28, 2011


Memang memalukan. Tambah memalukan apabila video di bawah diarahkan oleh Gambit Saifullah dan Umair Mohamed. Tengok nama memang nama Islam. Kalau tak tengok dari segi agama pun, video klip ini memang dah nampak macam Amerika sangat. Tak ada budaya negara kita langsung. Apa kejadahnya?


Kalau tengok video kat atas tue rasa nak lempang-lempang produser yang terbitkan video nie. Kalau teringin sangat nak buat video macam nie, pergi duduk kat Amerika la. Video Mizz Nina yang mendapat kritikan gila-gila dulu pun tak ada seteruk nie. Ini memang hancur sangat-sangat.

- Beautifulnara

10 comments:

zizie said...

biasa lah nk market..,,mesti wat cam tuh..,,aku pon heran gak,,.,.,.

Anonymous said...

dunia seni dan insan seni malaysia kini bertaraf "world". WORLD!!!! garis panduan hanya sekadar garisssssssssssaaaaannnnnnnnnn.

Anonymous said...

cam bodoh je vc nie..murahan

Anonymous said...

Itu la tandanya Melayu sudah lupa diri melampaui maruah dan harga diri. Hanya kerana mau tunjuk "bagus" dan " kelas" sanggup mengadaikan tata-susila melayu dan adat ketimuran. bayangkan lagi 10/20tahun lagi, mungkin ada lagi video klips yg lebih panas kot.

Anonymous said...

Video yang terlalu jijik walapun sekadar lakonan.Masing2 sudah buta hati dan umpama membelakangkan ugama di hati mereka.

Anonymous said...

biasa la, org melayu ni kan kata skrg dunia dah maju, mesti ada kebebasan baru lah moden...

yg sedihnya moden bagi org melayu ni mesti ada seks/seks songsang/buka baju tanggal kain/zina/peluk2 cium2/mabuk2 termasuk lah buat filem mesti ala2 hollywood... ada rogol2/seks/seks songsang dan mcm2 lg lah...

bagi melayu keruntuhan/kehancuran moral bangsa asing itulah yg dianggap satu kemajuaan...

memang memalukan melayu mcm ni IQ rendah...

Anonymous said...

I love what you guys tend to be up too. This type of clever work
and exposure! Keep up the good works guys I've included you guys to our blogroll.

Feel free to visit my website; vakantievillafrankrijk.wordpress.com

Anonymous said...

I really like your blog.. very nice colors & theme.
Did you make this website yourself or did you hire someone to
do it for you? Plz respond as I'm looking to construct my own blog and would like to find out where u got this from. many thanks

Feel free to visit my blog post: vakantiehuisje frankrijk :: ::

Anonymous said...

I visit everyday a few web pages and blogs to read
posts, except this website offers quality based articles.


My page :: vakantiehuizen huren

Anonymous said...

Hello, Neat post. There's a problem together with your web site in internet explorer, would check this? IE nonetheless is the market leader and a big section of folks will miss your fantastic writing due to this problem.

My web blog webpage

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.