Wednesday, March 30, 2011


Seorang kawan wartawan aku yang telah menonton video seks al jub menceritakan kepada aku mengenai aksi al jub masa berzina dengan perempuan china doll tu di Lanson Place, Jalan Ampang, Kuala Lumpur. Ceritanya sangat mengujakan. Akupun rasa malu sebab, al jub ni bukan setakat hebat di pentas ceramah tetapi di ranjang pun dia sivaji poorah No.1. 

Mari aku ceritakan balik, tayangan video telah dilakukan oleh trio Dato’ T. Rakaman tersebut antara lain memaparkan rakaman video dari empat [4] penjuru. Walaupun berwarna hitam putih tetapi ianya amat amat jelas. Rakaman adegan seks bermula dengan kelibat Al Jub telahpun berada di dalam bilik. 

Pada ketika itu, Al Jub diperhatikan memakai jaket kain yang sering dipakainya dalam beberapa program yang dihadiri. Turut kelihatan adalah sebahagian daripada tubuh Dato’ T. Apabila Dato’ T keluar daripada bilik tersebut, Al Jub telah masuk ke bilik air untuk salin pakaian. 

Dia kemudiannya keluar daripada bilik air dengan memakai tuala putih labuh sampai ke buku lali sambil mengelap badan. Sementara perempuan China Doll tersebut pula mula menanggalkan pakaiannya satu persatu, perrgghhh, seksi tu kata member aku ni.

Apabila perempuan China Doll tersebut telah berbogel, Al Jub telah kissing perempuan China Doll sambil berdiri. Mereka kemudiannya berbaring di atas katil. Perempuan China Dol tersebut berbaring di sebelah Al Jub. Al Jub dengan penuh kerakusan kemudiannya terus memeluk dan mencium mulut serta muka perempuan China Doll tersebut. Dema kissing bro, pergggh. 

Selepas itu, perempuan China Doll tersebut telah melakukan “blowjob” kepada Al Jub. Punya la rakusnya al jub ni, dia tolak habis anunya ke dalam mulut china doll tu hinggakan china doll tu lari meluru ke bilik air sebab nak termuntah. Mungkin ada kunyit terletak sikit kat anu Al Jub. Tu yang nak termuntah. Perlakuan tersebut amat jelas dan menyebabkan semua yang menonton video tersebut terperanjat. Selepas selesai “blowjob”, perempuan China Doll tersebut telah memakaikan Al Jub dengan kondom. Bukan setakat kondom, dia sapulah sikit minyak pelincir, mungkin bukan KY Jelly tapi pastinya minyak pelincir ler.

Perasa apa kawan aku tak pasti kerana video tu hitam putih. Al Jub kemudiannya terus melakukan hubungan seks dengan perempuan China Doll tersebut dengan melakukan pelbagai posisi seperti doggie, moon walker dan goyang gerudi, phewwiiit. Al Jub hanya berhenti selepas air maninya terkeluar, haaa, haaa Al Jub mengerang. 

Tapi dalam video tu kawan aku tak dengar suara tau. Cuma imiginasi aku saja ni, he he he. Nak bagi hangpa stim saja. Sebaik sahaja selesai, Al Jub buka kondom di atas katil (mesti ada banyak DNA terlepas tu). Dia kemudiannya membersihkan anunya dengan tisu. Masa dia bersihkan anunya, anunya masih tegang wooooooo. 

Harami betul Al Jub ni. Paling menggelikan hati kawan aku ialah, Al Jub telah menggulung tisu di sekeliling anunya sambil berjalan di dalam bilik. Perlakuan jijik ini juga amat jelas menerusi rakaman video yang disiarkan, betul, kawan aku tak tipu. 

kemudian Al Jub masuk bilik air. video yang satu lagi tunjukkan perempuan China Doll tu sedang mengaru badannya termasuk bontot dia, gatal bro banyak pijat mungkin pasal tempat mereka intercourse iaitu jenis muraahhhhhh punya kot. Mat Bangla pun boleh lampiaskan nafsu dia kat situ. 

Semasa hendak keluar dari bilik air, Al Jub sempat meraba buah dada perempuan Cina tersebut sekali lagi sambil tersenyum. Masa tu depa bertembung di bilik air. Selepas itu, mereka berdua telah mengenakan pakaian masing-masing sebelum keluar daripada bilik tersebut. Korang tak teruja ke dengan kehebatan Al Jub.?

Anwar mengenakan seluar dalam ala-ala Mr Beannya jenama scuba, aku agak je ni, masa dia pakai seluar dalam tu, kawan aku cakap dia punya ANU masih lagi tegang beb. Ilmu sesat apa la yang dia pakai gamaknya kan.? Aku bukan apa lepas kawan aku ni cerita, aku rasa kesian betul dengan penyokong-penyokong dia yang percaya dia membabi buta ni! Kalau la mereka ni yang tengok video tu, tah la aku pun tak tau nak kata apa lagi dah!

Alasan Anwar bahawa lelaki di dalam video tersebut yang berperut buncit langsung tidak boleh diterima kerana memang kebiasaanya lelaki apabila membuka baju agak berbeza berbanding semasa memakai pakaian. Paling menghairankan bagaimana Anwar boleh membuat komen sedangkan dia belum menonton video tersebut lagi...yalah sebab dia pelakonnya kan? 

KALAU TAK MENIPU BUKAN ANWAR LA NAMANYA!

Elok la PAS buat sembahyang hajat tempohari, aku harap Tuhan tunjukkan kebenaran. Wahai ahlu-ahlul PAS! Masih belum terlambat lagi, tinggalkanlah si bangsta bernama Anwar yang kuat menipu ini. Kembalilah ke pangkal jalan!

3 comments:

Anonymous said...

betul x 3.....aku dah observe benda ni, perut orang lelaki yang hanya ada 1 pack akan nampak lebih kempis apabila berpakaian, ini disebabkan belt yang ditarik dengan kemas sekitar perut. Kalau mcm Bang Non tu mesti ler belt mahal kan...tapi kalau tak pakai belt, memang ketara kebuncitan mereka.....so, jangan tertipu dengan perut !!!

Naveed Rauf said...

Nice Site: Thanks for sharing really like them and looking forward for the newposts.You can download, Pc Games Download or PS3 Games - OR Pc Download XBOX OR All Every About Games Download Download Games Packs

Anonymous said...

Pasal parti ko orang sampai macam tuh bermusuh,anwar rakyat malaysia,kenapa ko sampai hati buka aib bangsa ko sendiri tanpa ada rasa malu.Bedza politik biasa je,dinegara manapun yang demokrasi pasti ada pembangkang,tapi kat malaysia permusuhan perbalahan hingga macam neh,astagfirlloh,......sadarlah bangsa melayu.kerena parti dan kuasa mentabir negara hingga fitnah memfitnah,orang mati cam karpalpun masih dikutok habis,bangsa apa ini,..

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.